Oferim servicii de optimizare SEO
SEO (Search Engine Optimization) reprezintă procedura prin care un site este îmbunătățit în vederea clasării acestuia în primele căutări din Google, cu un conținut calitativ.
Prin îmbunătățire ne referim la acele aspecte de care depinde întreaga promovare online. Optimizarea site-ului presupune remedierea erorilor depistate de Google în conținut și urcarea acestuia în clasament. Astfel, fiind ușor de găsit, pe baza cuvintelor cheie din domeniul tău de activitate, inserate după un audit efectuat, precum și o analiză de piață.
Este bine de precizat încă de la început că SEO reprezintă o procedură care necesită timp, în vederea obținerii unor rezultate bune.
Servicii de optimizare SEO
SEO On Page
După cum sugerează și numele, SEO On Page reprezintă îmbunătățirea ”organică” a site-ului prin optimizarea vitezei de încărcare și a conținutului text și media, precum și a descrierilor META, în vederea promovării site-ului în căutările Google.
SEO Off Page
Optimizarea Off Page reprezintă un proces ceva mai îndelungat, care poate dura și până la 3 luni. Aceasta se poate desfășura în două moduri: prin campanii Google Ads și prin eficientizarea aspectelor ce țin de link-uri, înscrierea în motoarele de căutare sau directoare web.
EFECTELE OPTIMIZĂRII SEO
Creșterea semnificativă a traficului
Îmbunătățirea poziției în motoarele de căutare
Afișare nelimitată în fața publicului
Creșterea conversiilor
Etapele unei Optimizări SEO Complete
Pachete de Servicii de optimizare SEO
Start-Up
Servicii On Page- -ierarhie headline
- -îmbunătățire conținut
- -descriere media
- -remediere conținut duplicat
- -Mobile Friendly
- -UX/UI
- -optimizare media
- -optimizare cache
- -optimizare cod
- -AJAX
Standard
Servicii Off Page- -realizare sitemap.xml
- -robot.txt
- -configurare .htacces
- -configurare wp-config.php
- -integrare Google Search Console
- -integrare Google Analitycs
- -implementare META Keywords
- -optimizare navigație
- -advanced keywords
- -certificat SSL
- -page title & description
- -analiză istoric domeniu
- -remediere backlinks
FAQ
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Înainte de a descrie acest serviciu, trebuie menționat că Web Design-ul reprezintă promovarea identății și a imaginii unui brand. Cu cât este mai bine definit designul, cu atât este mai ușor de întipărit în mintea beneficiarului (utilizatorului) atunci când acesta intră în contact cu elementele sale, precum logo-ul, paleta de culori, mesajul sugerat, etc.
Tocmai datorită acestui aspect, realizarea unui site presupune o strategie bine definită, care să aducă în valoare și să transmită cu multă ușurință mesajul propus, chiar și prin imagini sau culori, informațiile de bază, etc. Acest aspect face ca fiecare website să fie unic, atribuindu-i-se fiecăruia o ”personalitate” aparte, funcționalități diferite, domenii de activitate diferite și o structura specifică a mesajului.
Într-o descriere mai scurtă, acestea sunt de fapt niște fișiere de tip text, salvate cu diferite extensii în funcție de limbajul de programare utilizat și care conțin linii de cod.
Datorită faptului că ele sunt formate doar din cod (text), acestea necesită conectare la o bază de date care să afișeze și imaginile și videoclipurile pe care scriptul le invocă. Însă pentru a vedea rezultatul codului sunt necesari anumiți pași. În primul rând este nevoie de un program de interpretare, cum este spre exemplu browserul de internet de pe calculator. Altfel, fișierul este văzut doar ca un text lung și greu de înțeles. În al doilea rând, fișierele trebui să-și aibă locația într-un folder specific al unui alt program de pe un calculator, mai exact un server, pe care îl afișează utilizatorului, atunci când acesta îl solicită pe internet după adresă sau cuvinte cheie.
Pentru a vedea un site, este necesară introducerea unei adrese (ip) specifice folderului pe care acesta se află, însă el poate fi format dintr-o multitudine de cifre, asemenea unui număr de telefon.
Pentru a înțelege mai bine acest aspect, să ne imaginăm o agendă cu 200 de contacte din telefonul mobil. Dacă nu ai salva fiecare contact cu un nume, ar fi foarte greu să reții toate cele 200 de numere de telefon și să ști pe care dintre acestea trebuie să le apelezi.
Astfel, domeniul este modalitatea prin care înlocuiești acel ip al serverului, format din cifre cu anumite cuvinte cheie, care face ca site-ul să fie ușor de căutat și promovat. Foarte important este că numele domeniului trebui să fie foarte sugestiv și să descrie în același timp domeniul tău de activitate.
Serviciul de hosting ar trebui văzut ca o casă de locuit. Acesta este de fapt locația în care site-ul web se află și conține asemenea unei case și o adresă. Fiecare serviciu de hosting poate să difere, de la unul la altul. Cele mai importante aspecte pe care trebuie să le alegi cu atenție când achiziționezi un astfel de serviciu sunt următoarele:
1. Procesorul serverului – cu cât este mai mare, cu atât mai bine. Acesta ajută foarte mult la viteza de încărcare a unei pagini web, chiar și când aceasta este solicitată de utilizatori de pe 500 de calculatoare din toate părțile lumii, în același timp.
2. Certificatul SSL. Acesta este un protocol de securitate al datelor sensibile de pe site, cum ar fi spre exemplu datele bancare introduse de un utilizator atunci când acesta cumpără ceva online.
3. Posibilitatea Backup-ului. Astfel, fișierele paginii vor putea fi descărcate și salvate într-un fișier temporal. Acest aspect este foarte important și previne situațiile în care site-ul este hackuit sau devine nefuncțional datorită ștergerii anumitor fișierelor de pe server.
Pentru ca un site să fie în primele poziții ale căutărilor Google nu este suficient doar ca acesta să existe. Google are un altgoritm aparte de selecție în acest clasament.
SEO (Search Engine Optimization) este metoda prin care se analizează poziția unui site în căutările Google în vederea remedierilor micilor erori detectate sau implementării unor elemente lipsă. Cu alte cuvinte, site-ul se optimizează pentru motorul de căutare. Fiecare site pornește de la 0 în acest algoritm când este creat, și necesită permanentă îmbunătățire pentru a fi în primele locuri în căutări.
Câteva exemple de erori ce sunt penalizate de Google și care trebuiesc remediate pot fi: calitatea slabă a conținutului (text duplicat după un alt site), cuvinte cheie descriptive nepotrivite sau incomplete în raport cu domeniul de activitate, lipsa descrierii META, trafic redus (numărul vizitatorilor), viteza prea mare de încărcare la paginii, neindexarea paginilor, inserarea unor linkuri nefuncționale,etc.